עיצוב פנים לחדר אמבטיה: הטרנדים המובילים של 2021

חדר האמבטיה הוא הרבה יותר ממקום להתרחץ בו: מדובר בפינת המפלט שלנו מעומס ומתחים, אזור אינטימי בו אנו שוטפים מעלינו את תלאות החיים מידי יום. בדיוק בגלל זה חדרי רחצה, שירותים ואמבטיה צריכים להיות לא רק נוחים ופרקטיים אלא גם מעוצבים ומפנקים! קבלו את כל הטיפים החשובים לתכנון חדר אמבטיה חלומי ואת הטרנדים המובילים בעיצוב חדרי הרחצה ל 2021.

עיצוב החלל באופן ידידותי לצרכים שלכם

על מנת לתכנן חדר רחצה מפנק ונוח, עליכם להגדיר תחילה את הצרכים שלכם ביחס לשטח העומד לרשותכם.

מומלץ להכין סקיצה על מנת לתכנן פריסה נכונה של נקודות צנרת וחשמל, אסלה ואמבטיה או מקלחון, תוך השארת מרחב מספק ונוח בחדר לתנועה והתנגבות לאחר המקלחת.

שימו לב: אם בשרטוט מסתבר שהאסלה היא המחזה הראשון שנשקף כשפותחים את הדלת, ניתן לשקול בניית מחיצה שתסתיר אותה או לשנות את מיקומה.

חשוב גם להגדיר את הפריטים שעליכם לאחסן בחדר כדי לדעת לכמה מרחב אחסון אתם זקוקים, כשאת המגבות ותכשירי הרחצה שנמצאים בשימוש יומיומי ניתן להניח על גבי מדפים פתוחים, ואילו חפצים שמשמשים אתכם לעתים רחוקות יותר – בתוך ארון.

זאת ועוד: במידה והחלל מצומצם, כדאי לשקול לשלב אסלה וכיור תלויים שיחסכו לכם במקום, ולהעדיף אמבטיה עומדת וקטנה או מקלחון על פני אמבט שתופס שטח גדול מידיי.

 

הטנרדים המובילים לעיצוב חדר הרחצה ב 2021

הטרנדים החמים בעיצוב חדרי רחצה השנה מכוונים לסטייל על-זמני, ששורד את חילופי האופנות ויוצר אווירה ייחודית עם טאץ' אישי המבטא היטב את טעמם של בני הבית. לפניכם שבעה טרנדים חמים לעיצוב חדרי רחצה, הכובשים בסערה את עולם העיצוב השנה:

  • מה הנישה שלכם? בניית נישות המובנות בקיר עצמו היא טרנד עולה שמחליף בהצלחה מרובה את מעמדי השמפו הנוטים להחליד במהירות.
    בנוסף, נישה בקיר מונעת מכם את הצורך לקדוח בקרמיקה החדשה, ומוסיפה המון יופי, אלגנטיות ומראה עדכני וטרנדי לחדר הרחצה שלכם.
  • שיק מונוכרומטי: השנה פלטת הצבעים המונוכרומטית חוזרת לאופנה, והלוק הלבן הקלאסי והרוגע של חדרי הרחצה מתעדכן עם נגיעות של שחור וגווני אפור שיוצרים קונטרסט מעניין.
    ארון אמבט שחור או אפור כהה על רקע אריחים על טהרת הלבן, יוצרים מראה לא שגרתי וסופר יוקרתי בחלל, כשאת כתמי הצבע ניתן להשאיר לאביזרים הנלווים, כמו מגבות צבעוניות.
  • הלוק הים-תיכוני: טרנד נוסף ופופולארי השנה הוא הסגנון הים-תיכוני, שמתקבל בעקבות שילוב של אביזרים ואריחים בגווני כחול עמוק ולבן.
    גם אריחי טרה-קוטה בגוונים חמים מוסיפים לאווירה הים תיכונית, לצד אלמנטים מתכתיים בגווני נחושת, זהב ופריטים מוחלדים להשלמת המראה.
  • טורקיז עשיר וכחול אינדיגו: גווני המים, המזכירים לנו את חופי הים ובריכות הרחצה חוזרים לכבוש את חדרי האמבטיה ולגרות את דמיונם של המעצבים.
    נגיעות בגווני מים מרעננים יכולות לבוא לידי ביטוי בפסי דקורים, באריחי פסיפס וגם באביזרים שונים, כמו שטיחונים ומגבות.
  • הוינטג' חוזר: חדרי אמבטיה במראה של פעם הם הדבר הלוהט כיום בעיצוב חדרי רחצה! המראה הוינטג'י יכול להתקבל מאמבטיה עומדת מפוארת, אם יש לכם מקום עבורה, ובחדרים קטנים יותר – משילוב ידיות וברזים מוזהבים בסגנון עתיק, עיטורי פסיפס ואריחי טרצו (שומשום) אותנטיים.
  • עיצוב אורבאני בגוונים כהים: סגנון עיצובי תעשייתי ואורבאני הוא אחד הטרנדים המבוקשים ביותר, כשאת האווירה הדרמטית ניתן להעביר תוך שילוב של אריחים כהים בגוון מט או דמויי בטון. מומלץ לשלב אריחים כהים לצד אלמנטים בהירים יותר, על מנת להימנע מעומס ויזואלי ולשמור על תחושה מוארת של החלל.
  • חדר רחצה כפרי: הסטייל הכפרי האהוב לא פוסח השנה גם על חדרי הרחצה! ארונות אחסון, ספסלים דקורטיביים ושולחן קוקטייל מעץ בגוון טבעי יכולים לעשות את העבודה, ולתת מראה כפרי רך וחמים לחלל.
    עוד ניתן לשלב אריחי קרמיקה מאבן טבעית, ברזים בגימור נחושת, עציצים ירוקים וסלסלות קש דקורטיביות להשלמת המראה.
אהבתם? צרו קשר עכשיו
אהבתם? צרו קשר עכשיו