ארונות אמבטיה תלויים

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים בארונות אמבטיה תלויים. מדובר בעיצוב חדשני ובעל רמת אסתטיקה גבוהה שמעניק לחדר האמבטיה שלנו אשליה של חלל גדול יותר,  וגם אי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא מקל עלינו בזמן הניקיונות, וודאי חוסך מאיתנו לזחול על הרצפה כאשר משהו נופל מתחתיו (וזה הרי קורה לכולנו!).

ארון אמבטיה תלוי

אצלינו ב"פשוט קרמיקה" תוכלו להנות ממבחר מגוון של ארונות אמבטיה תלויים בעיצובים שונים וייחודיים העשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. בין אם אתם משפצים את חדר האמבטיה ומחפשים ארון אמבטיה תלוי מעוצב ויוקרתי, ובין אם פשוט בא לכם להתחדש בארון אמבטיה חדש, אנו מבטיחים לכם שאצלנו תמצאו את העיצוב המושלם עבור חדר האמבטיה שלכם. העיצובים שלנו כוללים עיצובים מודרניים, כפריים, אורבניים, קלאסיים, ובעיקר חדשניים, כך שראו הוזהרתם, צפויה לכם בחירה לא פשוטה.

אלו ארונות אמבטיה תלויים ניתן למצוא ב"פשוט קרמיקה"?

אנו ב"פשוט קרמיקה" מאמינים באיכות ובמגוון, ולכן ניתן למצוא אצלנו דגמים שונים ומעוצבים שיכולים להשתלב בכל חדר אמבטיה, בין אם אתם מעצבים מחדש ובין אם אתם מחפשים ארון שישתלב בעיצוב הקיים. הארונות שלנו עשויים מחומרי גלם שונים ומשובחים כגון קרמיקה, בוצ'ר (עץ), ברזל, ועוד, ואתם יכולים לבחור את העיצוב וסוג החומר בהתאם לצרכים שלכם. בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו ארון אמבטיה תלוי עם מראה, ארון אמבטיה תלוי משולב של דלתות ומגירות, ארון מגירה תלוי, וכמובן ארונות אמבטיה תלויים בגדלים שונים ובצבעים שונים ובדוגמאות שונות, לבחירתכם. כמו כן, כל ארונות האמבטיה שלנו הם בעלי טריקה שקטה. מה חשוב בבחירת ארון אמבטיה תלוי? ארונות האמבטיה שלנו תופסים שני "תקנים". מצד אחד הם על תקן של רהיט יפה ועיצובי שמכניס לחדר האמבטיה פן ויזואלי ואסתטי, ומצד שני הם צריכים לאחסן את כל הדברים הפרטיים שלנו בין אם מדובר בתמרוקים, תרופות, תכשירים, איפור וקוסמטיקה, מגבות ועוד. כלומר, כאשר אנו צריכים לבחור ארון אמבטיה תלוי שיתאים עבורנו, עלינו קודם לנתח את הצרכים שלנו ובהתאם לכך להתאים את הארון. טיפ חשוב שכדאי להתייחס אליו זה לא לשים את העיצוב בסדר עדיפויות גבוה יותר משטח האחסון של הארון, העמידות שלו, ורמת התחזוקה שהוא צריך. כל אחד מאיתנו מודע לצרכים שלו ולשגרה יומית שלו, ולפני הכול חשוב שבזמן הבחירה של ארון אמבטיה תלוי, לא נשים אותם בצד לטובת העיצוב האהוב עלינו. מדוע? כיוון שבטווח הארוך נתחרט על כך שאין לנו מספיק חלל לאחסון. יחד עם זאת, אצלנו ב"פשוט קרמיקה" לא באמת תצטרכו לעשות ויתורים, מהסיבה שיש לנו מבחר כל כך עצום של ארונות אמבטיה תלויים מרשימים ומרווחים שוודאי תמצאו את הארון המושלם שמשלב גם את העיצוב המועדף עליכם, וגם שעונה על כל הצרכים שלכם.  

ארונות אמבטיה תלויים מבית פשוט קרמיקה

חדר הרחצה שלנו הוא אחד החדרים הכי אינטימיים בביתנו. זה החלל שבו אנו מורידים את כל המגננות שלנו, ומאפשרים לעצמנו לקחת את הזמן האישי שלנו כדי להתרחץ, לתחזק את שגרת הטיפוח היומיומית, לטפח את הגוף שלנו ובעיקר להנות מפרטיות. לכן לעיצוב של חדר הרחצה יש השפעה עצומה על ההרגשה שלנו, הן מבחינת נוחות, והן מבחינת פונקציונליות. יחד עם זאת, למרות שאין ספק של שלעיצוב האמבטיה או המקלחון (או שניהם!) יש תפקיד מרכזי, גם לבחירת ארונות האמבטיה יש תפקיד חשוב. ארונות אמבטיה הם לא רק פריט עיצובי שמשדרג את כל הוויזואליות והאסתטיקה של החדר, הם גם המקום שבו אנו מאחסנים את כל הפריטים הכי חשובים לנו לזמן האינטימי שלנו כגון סבונים, מגבות, תמרוקים, תרופות ועוד. ובכן, בימינו ניתן להנות ממבחר עיצובים מרהיבים של ארונות אמבטיה תלויים, שגם מעניקים לנו נוחות גבוהה יותר, וגם מעניקים לחדר הרחצה שלנו מראה יוקרתי יותר.

למה דווקא ארונות אמבטיה תלויים?

ארונות האמבטיה האלו הם בחירה מוצלחת מכמה וכמה סיבות. קודם כל, בניגוד לארונות אמבטיה רגילים שתחתיהם מצטבר לכלוך ואבק, ולא קיימת גישה נוחה לניקוי, לארונות אמבטיה תלויים יש חלל שמאפשר ניקוי נוח, פשוט, וחסר מאמץ. מעבר לכך, ארונות תלויים יוצרים אשליה של גובה ומרחב גדול יותר בחדר הרחצה, שלעיתים הוא ממש נחוץ, ובעיקר בחדרי רחצה קטנים. כמו כן, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהארונות מעניקים לחדר הרחצה מראה הרבה יותר מודרני וחדשני.

איך עיצוב חדר האמבטיה מושפע מארונות אמבטיה תלויים?

עיצוב חדר האמבטיה מושפע מאוד ובעיקר לטובה מארונות כאלו. כולנו מכירים את התחושה שבה אנו נכנסים לראשונה לחדר רחצה בבית מלון. לפתע הכול נראה לנו גדול יותר, מרשים יותר, ויוקרתי יותר. בפועל? לא מדובר בכזאת תגלית, אלא רק בעיצוב נכון של החלל ושימוש במתקנים ורהיטים בעלי עיצובים יוקרתיים וחדשניים. עממה, כיום ניתן לעצב כך את חלל הרחצה הפרטי שלנו, וארונות אמבטיה תלויים הם בדיוק הרהיט שמשדרג את העיצוב והוויזואליות של חדר הרחצה. מגוון העיצובים השונים כגון עיצובים מודרניים, כפריים, אורבניים, קלאסיים ועוד, והאופן שבו ארונות האמבטיה התלויים מנצלים בצורה חכמה את החלל, מעניקים לנו חדר רחצה מעוצב, מודרני, נוח, ומרשים.
אהבתם? צרו קשר עכשיו