ריצוף 80 על 80

חברת פשוט קרמיקה מציעה ללקוחותיה מבחר של סוגי ריצוף הכוללים ריצוף פרקטים, ריצוף גרניט פורצלן, אריחי קרמיקה מצוירים, ריצוף שיש ואבן טבעית, ריצוף דמוי פרקט וריצוף חוץ, וכל זאת במחירים נוחים ללא פשרה על איכות.

ריצוף 80 על 80

כאילו שזה לא מספיק מאתגר להחליט איזה סוג ריצוף אנו רוצים בשביל הבית או המשרד, לאחר שסוף סוף הגענו להחלטה האם אנו מעוניינים בריצוף גרניט פורצלן, ריצוף קרמיקה, פרקט, או ריצוף שיש, ואיזה צבע, דוגמא וסוג, אנו גם נאלצים להחליט באיזו מידה אנו מעוניינים, מה יותר מתאים לחלל שלנו ולצרכים שלנו, והאם כדאי לנו ריצוף 80 על 80 או שאולי לעיצוב שלנו מתאימים אריחים במידה אחרת. ובכן, החוכמה היא לדעת להתאים את המידה גם לסוג הריצוף שבחרתם, אך גם לחלל החדר עצמו. כאשר מדובר בריצוף 80 על 80 מדובר בעיצוב סימטרי ומרשים שבהחלט נחשב לאחת מהבחירות הנפוצות ביותר.

אז מהו היתרון בריצוף 80 על 80?

ובכן, אחד היתרונות הבולטים של ריצוף 80 על 80 זו האשליה האופטית שהוא יוצר בחדר וגורם לחלל להיראות רחב וגדול יותר. השילוב של ריצוף 80 על שמונים עם ריצוף פורצלן או קרמיקה יוצר אפקט מרשים של עיצוב וויזואלי מודרני וחדשני, ובהחלט מתאים עבור אלו שבחרו לעצב את ביתם בעיצוב קלאסי או אורבני ומעוניינים בקווים נקיים ומינימליסטים. בנוסף לכך, ריצוף 80 על שמונים נחשב בהווה לטרנד מבוקש במיוחד וזאת בגלל המראה היוקרתי שהוא מעניק לרצפה ולחלל בפן העיצוב ובפן האסתטי. יחד עם זאת, חשוב לומר שריצוף במידות אלו יותר מתאים לחללים גדולים יותר כגון סלון, חדרי אמבטיה גדולים וחדרי שינה, וכמובן לחללי משרדים, וללובי של בניינים. כמו כן, צריך לזכור שלא רק למידה של האריחים יש השפעה על הנראות של הרצפה, אלא גם לבחירת החומר הנכון, וכמובן הצבעים הנכונים לעיצוב השלם.

ריצוף 80 על 80 של פשוט קרמיקה

חברת פשוט קרמיקה מציעה ללקוחותיה מבחר של סוגי ריצוף הכוללים ריצוף פרקטים, ריצוף גרניט פורצלן, אריחי קרמיקה מצוירים, ריצוף שיש ואבן טבעית, ריצוף דמוי פרקט וריצוף חוץ, וכל זאת במחירים נוחים ללא פשרה על איכות. המבחר העשיר של האריחים היוקרתיים של החברה יכול להיות מתאים לסוגים שונים של עיצוב ולחללים שונים, וניתן להזמין ולהתאים אישית את סוג האריחים הרצויים במידה של 80 על שמונים. כדי לדעת האם ריצוף 80 על שמונים אכן מתאים לחלל שאותו אתם רוצים לרצף, מומלץ להתייעץ עם אנשי השירות של פשוט קרמיקה, שיסייעו לכם לא רק לבחור את המידה הנכונה, אלא גם את הצבעים המתאימים, ואת סוג החומר. יחד עם זאת, לפני שתחליטו כדאי גם לזכור שריצוף 80 על 80 יכול לדרוש ניקוי בתדירות גבוהה יותר כדי לשמור על הנראות המרשימה שלו, וזה חשוב לקחת בחשבון לפני שמחליטים. כך או כך, אם הנכם מעוניינים בריצוף 80 על 80, חברת פשוט קרמיקה תשמח לסייע לכם ולהציג בפניכם את מבחר האפשרויות העומדות לרשותכם.  
אהבתם? צרו קשר עכשיו